10 Eylül 2012 Pazartesi

bahar

  Merhaba,
        Bir başka bahar sendromu ile karşınızdayım.Sizi nasıl etkiler bilmem ama benimkini anlatayım.durum şöyle;
          Bir ben var benden içeri.Hayata dair ne kadar sorumluluk,görev varsa bu bahar sendromlarında yazın ortasında giyilmiş kışlık kıyafetler gibi sıkıyor ruhumu.Bir an önce soyunmak lazım.Şu an bir çift parmak arası terliğe o kadar ihtiyacım var ki anlatamam.Parmak arası terlik ve mayomu örten pareo.Annelik,avukatlık,işverenlik,işçilik,aşçılık tüm bunları kaldırmak istiyorum dolaba.Gelsin özgürlük,alıp başını gitmeler,kendini kaybedene kadar içmeler,en sevdiğin kız arkadaşlarınla sabaha kadar dedikodular,nerde akşam orda sabahlamalar ,barlarda dansetmeler sabahlara kadar .Dağlara çıkıp kamp kurmalar ,çadırlarda uyumalar.Budur istediğim.Ha bir de yeni bir dövme yaptırmak.Şöyle en görünen yerime.Ejderha mı olur,gergedan mı ben bilmem.hayat bana güzel...
         Sinyal sesi geliyor bir yerden dı dıı dıııt.Dı dııı dıııt.Düdüklü tenceremin sesi.Yemek pişti.Tencereyi ocaktan al.Oğlum ayağına terlik giy diye kaç kere söyliyeceğim.Lütfen her ikinize de söylüyorum.Klozetin kapağını kapatmayı unutmayalım.Çamaşırlar da makinada kaldı asmak lazım.Bu gazeteler  niye ortadaaaaa.Aaa ne resmi var bakayım onun kapağında .Dövme mi yaptırmış kadın sırtına?Ejderha mı o?Birgün ben de.Biri kapıyı açsııın herşeye ben mi koşacağım bu evdeeee....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder