12 Nisan 2012 Perşembe

İyi geceler.

Sevgili Günlük,
Bu sabah her sabah olduğu gibi saat yedide uyandım:
Gözlerimi açtım.Saatime baktım.Önümdeki günü düşündüm.Önümdeki günü unuttum.Yanımda bir başka insan uyuyordu.Tek varlığı ben olan evrenin penceresinden baktım ona.Pencereyi açmadan baktım.Hatırladım.Kapıyı açtım.O evrenin bana ait olduğunu unuttum.Günaydın dedim.Günaydın dedi.Oysa bilmiyorduk günümüz aydın mı,karanlık mı?Neden bu kadar emindik günün aydın olduğundan anlamadım.
Yataktan sarkıttım ayaklarımı.Terliklerimi buldular sanki tüm gece birbirlerini aramışlar gibi hasretlerini söndürerek kavuştular.Şaşırdım.
Banyoya yürüdüm sonra.Çeşmeyi açtım.Şeytanı kovdum yanaklarımdan.Gözlerim bana baktı aynadan bir süre.Günaydın dedim.Cevap vermedi.Sen bilirsin dedim.Ayıldığında alırım selamımın cevabını.
Oğlumun odasına gittim sonra.Kahramanlar diyarı.Masallar ülkesi.Masumiyet evreni.Kendimden sonra gönül rahatlığı ile emanet ettiğim tek yer olan uykunun kollarında.Sana iyi uykular dedim uykuya öperken oğlumu,sana da günaydın annecim.Günün aydın olsun bal oğlum.Benim dudaklarım bir yanağından ayrılırken oğlumun diğer yanağından uyku öpüyordu.Akşama beklediğini söyleyerek yeni masallarla.Gözlerini açtı oğlum.Vedalaştı uykusu ile.Sabah sarılması ile kutladık kavuşmamızı.Yüzünü yıkadı.Ekmeğini ve sütünü ısıttım kalbimde.Doyurdum oğlumu.Sohbet ettik tatlı tatlı.Günün zorlukarı bizi yormadan.
Yanımda yatan adam geldi sonra.Sabah kahvesi kokarak.Benim yukarıda anlattıklarımın hiçbirini yaşamadan.Uyanmış,yüzünü yıkamış,giyinmiş.Kahvesini kim yapıyor bu arada bilmiyorum.Sanki O uyandığında hazır oluyor kahve kendiliğinden.
Giyinip çıkıyoruz evden hep birlikte.Vedalaşarak kapımızla,penceremizle,çitlerimizle ,saksıdaki çiçeklerimizle.Bizi yanlız Onlar uğurluyor.Evde bir başka nefes yok güle güle gidin,hayırlı işler olsun,gününüz güzel geçsin diye.Olsun.
İşte böyle sevgili günlük.Sana yazmam için böyle başlıyor günlerim.Devamı olmaz mı var tabiii.Belki sonra.Çünkü uyku çağırıyor beni.Tek varlığın ben olduğum evren.Kapımı penceremi kapatıp kendime döndüğüm evren.Kapının dibinde yatan biri var.Neyse Yarın sabah bakar hatırlarım nasıl olsa kim olduğunu.İyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder